Puhujan aiheita
Vuorovaikutus, myynti ja kestävä kehitys kuuluvat Emilian ydinosaamisalueeseen ja osallistaviin, vuorovaikutteisiin luentoihin.
- Asiakaslähtöisyys
- Esihenkilötyön haasteet
- Juontaja
- Kestävä kehitys
- Kulttuuri yrityksen voimavarana
- Myynti
- Palaute työyhteisössä
- Unelma-asiakas
- Vuorovaikutus ja oppimiskyvykkyys
Palkkiot
Luento: Pyydä tarjousJuonto: Pyydä tarjous
Emilia Komu
Vuorovaikutuksen ja yrityskulttuurin asiantuntija Pyydä tarjous ›Emilia Komu on vuorovaikutuksen, myynnin ja kulttuurialan moniosaaja, valmentaja ja yrittäjä. Komu on toiminut pitkään yrittäjänä monipuolisissa työtehtävissä liike-elämän palveluksessa.
Emilia Komulla on filosofian maisterin tutkinto puheviestinnästä, liiketalouden tradenomin tutkinto sekä pedagoginen tutkinto, joista hän on saanut laaja-alaista osaamista yrityselämän tarpeisiin.
Emilia Komu puhuu vastavuoroisen ja arvostavan vuorovaikutuksen puolesta. Erinomaiset vuorovaikutustaidot lisäävät yksilön hyvinvointia, työhön sitoutumista, tiimin hyvinvointia ja yrityksen tuloskykyä. Hänen intohimonaan on edistää yrityskulttuuria, motivoida yksilöitä itsensä kehittämiseen sekä edistää luonnon monimuotoisuutta, yhteisön kulttuurista kestävyyttä ja ekologista tulevaisuutta.
Emilia Komu on työskennellyt pk-yritysten, pörssiyritysten ja yksinyrittäjien projekteja ja tiimejä palvellen. Asiakaslähtöisyys, asiakashankinta, esihenkilötyö ja työntekijälähtöisyys ovat nousseet keskiöön omakohtaisen osaamisen ja tekemisen kautta haasteellisten B2B- ja B2C-projektien kautta.
Komu on onnistunut yhdistämään liiketoiminnasta, urheilutaustasta ja kulttuurista oppimansa asiat kokonaisuudeksi, joka puhuttelee kuulijaa henkilökohtaisesti. Erityyliset puheet sopivat paneelien alustuksiin, luentoihin, tapahtumiin ja tilaisuuksiin. Komu on tottunut myös juontamaan tilaisuuksia ja tapahtumia suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Asiakaslähtöisesti ohjelma rakentuu asiakkaan toiveiden mukaisesti.