Puhujan aiheita
Hanna puhuu, kouluttaa ja sparraa inspiroivasti seuraavista aiheista:
- Asiakaslähtöinen kasvu ja mitä sen toteutus vaatii organisaatiolta, avainprosesseilta ja ihmisiltä
- Empowered organisation; johtaminen muutoksessa
- Erilaistavat kyvykkyydet kilpailuedun lähteenä
- Future-proof organisaation rakennuspalikat
- Muutosjohtaminen – keskeiset onnistumistekijät
- Muuttuva toimintaympäristö; toimialarajojen murtuminen ja uudet kilpailijat
- Strategiatyön mallit ja parhaat käytännöt jatkuvassa muutoksessa
- Vahvan mission ja vision merkitys
- Vastuullisuus strategiatyön keskiössä
Hanna Nikoskelainen
Kokenut strategia- ja muutosjohtaja Pyydä tarjous ›Hanna Nikoskelainen on kokenut kokenut strategia- ja muutosjohtaja. Hanna on toiminut usean suomalaisen pörssiyrityksen (Tokmanni, Huhtamäki ja Silmäasema) strategiajohtajana ja Tokmannilla myös johtoryhmän jäsenenä. Hanna Nikoskelainen on myös työskennellyt ~10 vuotta yhdessä maailman johtavista strategiakonsulttitoimistoissa (Booz & Company, nykyinen Strategy& / PwC) asiakkainaan alansa johtavia kansainvälisiä suuryrityksiä. Hannalla on laaja-alainen käytännön kokemus strategiatyön johtamisesta, strategian toteutuksesta sekä globaalien muutoshankkeiden johtamisesta. Nikoskelainen on myös auttanut useita yrityksiä vastuullisuusstrategiatyössä sekä tuomaan vastuullisuuden strategiatyön ytimeen.
Hanna Nikoskelainen on Puhujatorin eturivin valmentajia strategiatyöhön ja muutosjohtamiseen. Hanna tarjoaa näkemystä ja työkaluja yrityksen strategian ja suunnan määrittämiseen keskellä jatkuvaa ja entistä nopeatempoisempaa toimintaympäristön muutosta, jossa myös vastuullisuuden rooli on keskeinen. Kun organisaatio on viritetty nykyliiketoiminnan kehittämiseen ja tehostamiseen, miten yritysten tulisi muuttaa toimintaansa selviytyäkseen ympäristössä, jossa massiiviset shokit ja toimialan murros tuntuvat olevan arkipäivää? Miten jatkuvasti muuttuvassa ympäristössä tulisi tehdä strategiatyötä ja johtaa organisaatiota? Miten integroida vastuullisuus osaksi strategiatyötä ja liiketoimintaa? Miten onnistua muutosjohtamisessa ja mitä muutoksessa toiminen edellyttää esihenkilöiltä ja jokaiselta työntekijältä?
Muutoksessa korostuu yrityksen kyky luoda arvoa asiakkailleen tänään ja tulevaisuudessa sekä onnistunut muutosjohtaminen. Vastuullisuuden rooli on keskeinen. Hannalla on vahva kokemus asiakaslähtöisestä, digitalisaation ajamasta transformaatiosta sekä laajoista, globaaleista muutoshankkeista ja yrityskulttuurin kehittämisestä. Puhujatori suosittelee Hannaa kaikille johtoryhmille, jotka haluavat ennakoida sekä menestyä myös tulevaisuudessa.