Puhujan aiheita
Sanna kouluttaa organisaatioita aiheista:
- Digimarkkinointi
- Somemarkkinointi
- Webinaarit ja verkkokoulutukset
Palkkiot
Luento: Kysy tarjous3-4h koulutus: alk. 1800-2000€ + alv + matkat
1 päivän koulutus: alk. 2000-2400€ + alv + matkat
Sanna Virtanen
Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija ja kouluttaja Pyydä tarjous ›Miten digimarkkinoinnin eri osa-alueet saadaan toimimaan tuloksellisesti ja tukemaan yrityksen myyntiä? Nykyaikainen asiakaslähtöisempi markkinointi vaatii uudenlaista tapaa toimia eikä teknologioiden ja osaamisen tulisi olla sen esteenä. Kokenut digimarkkinoinnin asiantuntija Sanna Virtanen kouluttaa käytännönläheisesti digitaalista markkinointia ja sosiaalisen median markkinointia sekä eri työkalujen käyttöä – tavoitteena tehdä sisällöistä ja markkinoinnista vaikuttavaa, joka näkyy parempana asiakaskokemuksena ja kasvavana myyntinä.
Sanna on saanut positiivista palautetta monipuolisesta osaamisestaan, käytännönläheisestä ja selkeästä valmennustavasta. Taustalla on yli 100 valmennustilaisuutta ja puheenvuoroa eri toimialojen yrityksille ja organisaatioille. Yli kymmenen vuoden kokemus markkinoinnin toteuttamisesta ja kouluttamisesta sekä innostus digitaalisuuden tuomiin mahdollisuuksiin takaavat ajankohtaisimmat ja tehokkaimmat markkinoinnin keinot.
- Miten digitaalisuus on muuttanut markkinointia?
- Tuloksellinen markkinointi – Miten rakennan markkinointia ja myyntiä verkossa?
- Verkkonäkyvyyden ja löydettävyyden kehittäminen
- Sosiaalinen media osana yrityksen myynnin ja tunnettuuden kasvattamista
Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median työkalukohtaiset valmennukset, mm.
- Facebookin, Instagramin ja Twitterin perusteet yrityksen markkinoinnissa
- Facebookin ja Facebook-mainonnan toteuttaminen sekä tuloksien mittaaminen (perusteet ja edistyneemmät käyttäjät)
- Google Ads -hakukonemainonta ja hakukoneoptimointi
- Verkkosivuston analytiikan ja seurannan perusteet, markkinoinnin mittaaminen
Osallistujamäärän salliessa, Sannan työkalukohtaiset valmennukset voidaan toteuttaa työpajamaisesti sekä hyödyntäen verkkovalmennustilaa, jolloin osallistujat pääsevät konkreettisesti kokeilemaan ja testaamaan uusien työkalujen käyttöä ja viemään oppia suoraan käytäntöön.