Puhujan aiheita
Jari Moisio puhuu innostavasti alla olevista teemoista:
- Asiakaskokemus
- Digitalisaatio - tiedon valtatiellä on ruuhkaa
- Johtaminen
- Kuka enää myy? Myynnin muutos kiihtyy, mutta mihin suuntaan?
- Työkaluista tunteisiin - miten johtamisen välineet muuttuvat?
- Webinaarit ja verkkokoulutukset
Jari Moisio
Asiakaskokemusta uudistamassa Pyydä tarjous ›Jari Moisio spurttaa jo kolmatta vuosikymmentä yritysmaailman parissa uudistaen organisaatioiden asiakaskokemusta.
Toisena tulokulmana hänellä on digitalisaatio: mikä muutos on tapahtunut 1990-luvulta tähän päivään ja mihin ollaan menossa. Korvaako tekniikka ihmiset vai ihmiset tekniikan?
Jari on sparrannut niin johtoa kuin tiimejä viestimään, kehittänyt digityökaluja tiedonkulkuun valmentamalla yrityksiä käyttämään tietoa tehokkaammin johtamisessa.
Käytännön läheinen tekeminen ruohonjuuritasolla saa kiitosta.
”Kaiken liike-elämän muutoksen taustalla on kehittyvä tiedonkulku”
Jari on siis puhujamies, käytännön läheinen sparraaja, joka uudistaa yritysten toimintaa.