Puhujan aiheita
Satu on mukaansatempaava puhuja, jonka puheenvuorot eivät jätä kylmäksi. Satu saa kuulijansa tekemään oivalluksia tarinankerronnan sekä omakohtaisten kokemuksien kautta.
- Asiakaskokemustunne
- Myynnin psykologia
- Tunneälykästä ja vastuullista myyntiä
- Webinaarit ja verkkokoulutukset
Palkkiot
Luento 45 min: Alkaen 750€ + matkat + alvSatu Leinonen
Myynnin psykologian, tunneälykkään ja vastuullisen myyntityön valmentaja Pyydä tarjous ›Satu Leinonen työskentelee sisäisen henkilöstön myyntivalmentajana Veikkaus Ab Oy:ssä sekä maaliskuussa 2020 hän perusti oman valmennuksia tarjoavan yrityksensä ”Leinonen Satu Tuulia”.
Satun yli 10-vuotinen kokemus myynti- ja asiakaspalvelutöistä antaa hänelle ymmärrystä työn jokapäiväisistä haasteista ja onnistumisista niin aloittelijan kuin konkarinkin silmin. Myyntivalmentajana hänelle on tärkeää saada kuulijansa oivaltamaan eroavaisuudet erinomaisen ja hyvän palvelun välillä.
Valmentajana Satu kohtaa kuulijansa ilolla, joka tarttuu ja inspiroi. Hän johtaa valmennettavat kohti tunneälykkäämpää myynti- ja palvelutyötä antaen heille mahdollisuuden oivaltaa miten voi kehittyä ja kehittää omaa toimintaansa. Hän on valmentanut urallaan niin tiimejä, tiimivetäjiä kuin heidän esimiehiäänkin.
”Jotta sie voit kehittyä, siun pitää ymmärtää minkälaisia tekijöitä siellä kokonaiskuvan taustalla on: myynti- ja asiakaspalvelutyössä on kyse todella paljon isommista asioista kuin vaan siitä, että tunnet siun tuotteen ja tarjoat sitä asiakkaalle. Siellä on tunnemotivaattoreita, erilaisia tapoja kuluttaa, haluja ja tarpeita – sekä paljon, paljon muuta, mitä pitää osata ottaa huomioon, jos halutaan ylittää asiakkaan odotukset yritystä kohtaan.”
Esimerkkejä Satun aiheista:
Myynnin psykologia:
Vastuullisen, tunneälykkään myyntityön edellytyksinä on, että myyjä ymmärtää myymisen psykologiset puolet: miksi me kulutetaan niin kuin me kulutetaan, miten myyntitilannetta kannattaa lähestyä sekä millaiset asiat vaikuttavat halutun lopputuloksen, eli myynnin, saavuttamiseen? Valmennuksen viisi askelta myynnin psykologiaan vievät kuulijansa lähemmäs tunneälykästä myyntityötä.
Tunneälykästä ja vastuullista myyntiä:
Millaisilla motiiveilla ostoksia tehdään ja miten se vaikuttaa myyjän työhön? Ymmärryksen kautta opitaan kohtaamaan asiakkaita niin, että he ovat keskiössä. Unohdetaan pyörryksiin puhuva, painostava myyntiote ja keskitytään asiakkaan tarpeisiin, niin kuin vastuullinen myyjä tekee.
Asiakaskokemustunne:
On aika astua edelläkävijöiden joukkoon ja jättää liukuhihnamainen asiakaspalvelu historiaan! Ravistellaan käsityksiä hyvästä asiakaspalvelusta ja herätellään tekemään tunnepohjaisia muistijälkiä, jotka sitouttavat asiakkaan yritykseen: mitä latautuneen tunnekokemuksen merkitys on yritykselle? Millaisia tunnemotivaattoreita on ja kuinka ne vaikuttavat kulutukseen? Millainen on yrityksen jättämä tunnejälki?