Puhujan aiheita
Tässä vielä tiivistettynä Mikon kysytyimmät luentoteemat:
-Tulevaisuudenkestävä B2B-myynti
-Outboundista Inboundiin - Tyrkyttämisestä Houkutteluun
-Automaatio, tekoäly ja koneoppiminen
-Miten maailman nopeinten kasvavat yhtiöt myy ja markkinoi?
-Teknologia myynnin ja markkinoinnin apuna
-Yrityskulttuuri kasvun johtamisen välineenä
-Kasvuyrittäjän opit enterprise-yhtiölle
-Alustus Subscription economystä
-Viisi vinkkiä aloittavalle yrittäjälle
- B2B - myynnin tulevaisuus
- Kasvu
- Koneoppiminen
- Lean Start up -kokeilukulttuuri
- Liiketoimintalähtöinen digitalisaatio
- Outboundista Inboundiin
- Tekoäly & Teknologiat
- Webinaarit ja verkkokoulutukset
- Yrityksen perustaminen ja johtaminen
- Yrityskulttuuri & Kasvu
Mikko Seppä
B2B-myynnin ja markkinoinnin visionääri Pyydä tarjous ›Growth Strategist. Serial Entrepreneur. Author. Keynote-speaker. Board Member.
Mikko Seppää tituleerataan B2B-myynnin ja -markkinoinnin visionääriksi. Mikko on työskennellyt toimitusjohtajana sekä myynti- ja markkinointijohtajana kasvuyhtiöissä viimeisen 15 vuoden ajan ja nähnyt erilaisten kasvuyhtiöiden vaiheita läpi.
Mikko Seppä toimii kasvustrategina perustamassaan kasvumarkkinointitoimisto Advance B2B:ssä. Advance B2B:n asiakkaina on läjä maailman nopeiten kasvavimpia yrityksiä, kuten esimerkiksi Salesforce & Drift ja Advance B2B on palkittu maailmalla tyytyväisimmistä asiakkaistaan.
Mikko Seppä on kirjoittanut kolme kirjaa: The Art of Paid Search (2010), Digin mitalla (2013) sekä kultasulkaehdokkaan B2B -markkinoinnin ja myynnin pelikirja (2016).
Alla olevat Mikon aiheet sisältävät paljon case-esimerkkejä ja keskustelua yleensä riittää näiden inspiroivien ja ravistelevien esitysten jälkeen!
- Tulevaisuudenkestävä B2B-myynti: Miten rakennat voittavan myyntimallin, joka kestää tulevaisuuden.
- Outboundista Inboundiin: Miten maailma muuttuu tyrkyttämisestä houkutteluun ja koukutteluun.
- Automaatio, tekoäly ja koneoppiminen: Markkinoinnin ja myynnin kolme kasvun mahdollistajaa.
- Miten maailman nopeinten kasvavat yhtiöt myy ja markkinoi? 10 oppia maailman nopeinten kasvavilta yhtiöiltä.
- Teknologia myynnin ja markkinoinnin apuna: Miten saat enemmän irti myynnistä ja/tai markkinoinnista teknologian avulla. Teknologia voi olla joko mahdollistaja (mahdollistaa uuden tekemisen) tai katalyytti (vauhdittaa muutosta). Myynnissä ja markkinoinnissa käytössä olevan teknologian määrä on 10-kertaistunut viiden vuoden sisällä, mutta organisaatiot painivat edelleen samojen teknologioiden kanssa.
- Yrityskulttuuri kasvun johtamisen välineenä: Kasvuhakuinen yrityskulttuuri on kasvun keskeinen ajuri ja johtamisen parhaimpia työkaluja.
- Kasvuyrittäjän opit enterprise-yhtiölle: Miten valjastat ketterän kasvuyhtiön oppeja ison yhtiön operaatioihin.
- Alustus Subscription economystä: Mitä on subscription economy ja miten se mahdollistaa uudenlaisen bisneksen, joka on paremmin turvassa muutoksissa.
- Viisi vinkkiä aloittavalle yrittäjälle: Näin vältät pahimmat sudenkuopat ja kuolemanlaakson.
Palautteita Mikosta:
- “Mikossa yhdistyy kyky nähdä tulevaa ja konkretisoida se konkretiaksi”
- “Kasvuyrittäjän inhorealismi & visionäärisyys yhdistettynä inspiroivaan esitykseen. Tapahtuman huipentuma”
- ”Thanks for a very inspiring presentation today at our management team meeting”
- ”Skilled speaker. To the point and really know his thing”