Puhujan aiheita
Tarpeen mukaan Jonna vetää myös hyvin konkreettisia ja työkaluihin sekä työskentelymenetelmiin pureutuvia työpajoja. Jonnan luennot ovat aina interaktiivisia.
- Digimarkkinoinnin kokonaiskuva
- Digimarkkinoinnin työkalut arkikäytössä: somekanavat, hakukoneoptimointi, analytiikka
- Digitaalinen palvelumuotoilu
- Maksettu mainonta digikanavissa
- Markkinoinnin automaatio markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua tukemassa
- Markkinoinnin ja myynnin yhteistyö
- Sisältöstrategia
- Webinaarit ja verkkokoulutukset
Jonna Muurinen
Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija ja kouluttaja Pyydä tarjous ›Miten markkinointi on osa yrityksen strategiaa ja miten se tukee yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita. Markkinointi on yritykselle investointi, joka tuottaa tuloksia. On asiakaskohderyhmä mikä hyvänsä, digitaalisilla työkaluilla markkinointia skaalataan tehokkaasti.
Yli 20 vuoden kokemuksella Jonna Muurinen tuntee eri alojen suurimmat markkinointihaasteet ja pystyy tarjoamaan uusia näkökulmia myynnin tehostamiseen.
Jonna Muurinen valmentaa noin 100 valmennusta vuosittain, takana on jo noin 800 koulutusta, puheenvuoroa ja valmennusta. Erityisesti häntä arvostetaan laaja-alaisuudestaan ja käytännön esimerkeistään, yleisön arvio Jonnan asiantuntijuudesta on poikkeuksetta huippuluokkaa.
Jonna on kasvattanut oman markkinointitoimistonsa yhden naisen yrityksestä kolmenkymmenen hengen toimistoksi, joten hänellä on näkemystä myös yritystoiminnasta.