1 800,00 € + ALV 24%
Kaksikymmentä vuotta markkinoinnin ja brändien parissa marinoitunut Petri Matero avaa uudenlaisen pelin kentällä, jossa pelaajina ovat asiantuntijat, yritykset, työnantajat sekä myyjät. Erilaistumisen evankeliumia saarnaava Matero on itse kävelevä esimerkki siitä, kuinka intohimot ja kyvykkyydet muodostavat toisiaan täydentävän kokonaisuuden, jolla vakuutetaan asiakkaat yhden henkilön yrityksistä pörssiyhtiöihin.
Kuvaus
Mitä yhteistä on Elon Muskilla ja Michael J. Foxilla? Miten häpeän tunne ohjaa meitä kuluttajina? Miksi parhaat markkinoijat muistuttavat enemmän kemistejä kuin copywritereita? Materon Tunnemarkkinoinnin törmäyskurssilla pureudutaan tunteisiin, aivokemiaan, evoluutiopsykologiaan ja bipolaariseen suklaaseen. Moderni markkinoija saa työkaluja, oivalluksia ja taitoja rakentaa vahvasti tunteiden polttoaineella käyvän markkinointikoneen, mutta myöskin oppii ymmärtämään jotain oleellista omista kulutustottumuksistaan. Matero itse kutsuu settiään markkinointifilosofiaksi, jossa osallistujat pääsevät keskustellen ja osallistuen preparoimaan omia sekä muiden brändejä, henkilöbrändit mukaan lukien.