Puhujan aiheita
Juuso inspiroi kuulijoitaan puhumalla alla näkyvistä aihepiireistä yksinään tai räätälöidysti niitä yhdistellen.
- Digitalisaatio
- Luovuus
- Merkityksellinen brändirakennus
- Moderni markkinointi
- Osallistaminen
- Webinaarit ja verkkokoulutukset
- Yrittäjyys
Palkkiot
Luennot: alk. 1200-1400€ + alv + matkatJuuso Kemi
Palkittu luova johtaja, jonka intohimona on merkityksellinen brändinrakennus Pyydä tarjous ›Vuoden pitchaaja 2022 Juuso Kemi on markkinointitoimisto Staartin perustajaosakas ja luova johtaja. Kemi on mm. sensaatioksi nousseen Porin kaupungin Porisuhde-kampanjan takana. Koko uransa ajan Juuso on ollut mukana rakentamassa brändejä sekä suunnittelemassa markkinointiviestintää muuttuvaan maailmaan. Vuonna 2017 Juuso oli mukana perustamassa tekoälyä hyödyntävää ohjelmistokehitysyhtiötä, Hubblea, josta mukaan on tarttunut ymmärrystä digitalisaation mahdollisuuksista. Asiakkainaan hänellä on ollut yrityksiä ja yhteisöjä isoista globaaleista toimijoista pieniin ja ketteriin startuppeihin ja julkishallintoon.
Juuso puhuu asioista johdonmukaisesti ja tarkasti perustellen, mutta aina mukaansatempaavan humoristisesti kuulijoita inspiroiden. Hänen puheestaan kuuluu ja näkyy intohimo sekä jo lähes kaksi vuosikymmentä kestänyt rakkaus luovaan alaan ja digitalisaatioon.
Juuson mielestä:
– Luovuus kuuluu kaikille. Luovuus on viimeinen käyttämätön kilpailuetu, jota löytyy jokaiselta organisaation osaselta. Parhaat organisaatiot vapauttavat ja valjastavat luovan voiman käyttöönsä.
– Merkitykselliset brändit muuttavat maailmaa. Menestyneimmät brändit ovat merkityksellisesti erilaisia – ne jakavat samaa arvomaailmaa asiakkaidensa kanssa ja onnistuvat erottautumaan kilpailusta.
– Moderni markkinointi on datan ja luovuuden tanssia. Pelkällä datalla saadaan aikaan inkrementiaalista kasvua, mutta todellinen erottautuminen vaatii edelleen kykyä hurmata.
– Osallistamisessa voi onnistua. Ihmiset ovat organisaatioiden tärkein voimavara. Osallistamalla heitä mukaan tekemiseen, saadaan brändityöhön vipuvoimaa, esimerkkinä Porin kaupungin palkittu brändiuudistus.
– Rohkeus on markkinoijan supervoima. Minkään brändin kohderyhmä ei ole koko kansa, uskaltaudu sanoa sanottavasi, vaikka siitä eivät kaikki pitäisikään.
Tilaa Juuso herättelemään ajatuksia!
Esimakua voit kuunnella jo Juuson podcastista, Mainosradiosta: http://mainosradio.staart.fi tai oheisesta videosta.