Puhujan aiheita

Matero on innostava ja oivalluttava puhuja, joka käyttää työkaluina tarinankerrontaa, vertauskuvia, osallistamista, omakohtaisia esimerkkejä sekä keikoilla hyväksi havaittuja keinoja puhutella yleisöä. Petri puhuu mukaansatempaavasti viereisen palstan otsikoista sekä alla olevista teemoista:

  • Artistien, musiikin ja viihteen markkinointi
  • Brändit
  • Luovuus
  • Persoonallinen ja aito erilaistuminen
  • Strategian ja valintojen merkitys liiketoiminnassa
  • Tunteet ja teot markkinoinnissa

Hyväntekeväisyys

Petri Materon hyväntekeväisyyskohde on Pelastakaa Lapset ry, jossa hän on toiminut vapaaehtoistyössä jo 10 vuotta.

Lue lisää ›

Petri Matero

Markkinointistrategi, rockmuusikko ja tietokirjailija

Kaksikymmentä vuotta markkinoinnin ja brändien parissa marinoitunut Petri Matero avaa uudenlaisen pelin kentällä, jossa pelaajina ovat asiantuntijat, yritykset, työnantajat sekä myyjät. Erilaistumisen evankeliumia saarnaava Matero on itse kävelevä esimerkki siitä, kuinka intohimot ja kyvykkyydet muodostavat toisiaan täydentävän kokonaisuuden, jolla vakuutetaan asiakkaat yhden henkilön yrityksistä pörssiyhtiöihin.

”Tänä päivänä yritysten ja asiantuntijoiden erottuminen massasta on ajankohtaisempaa kuin koskaan. Olemalla aidosti oma osaava itsesi on vähintä mitä voit tehdä. Tekemällä oikeat valinnat päädyt samaan pöytää niiden tahojen kanssa, jotka jakavat arvopohjasi. Silloin voit yhä useammin odottaa parasta lopputulosta.”

Petri vannoo ”ison kuvan” nimeen ja oivalluttaa kuulijansa näkemään syy-seuraussuhteiden systeemit ja lisäarvon siellä, minne muut eivät uskalla harhailla. Materon mukaan markkinoinnin ja brändien tärkeintä valuuttaa ovat emootiot ja niiden kautta syntyvät mielikuvat. Tunteiden tärkeimpiä rakennusaineita ovat kirkas missio ja arvopohjaa heijastelevat teot.

”Sitä saat, mitä myyt.”

Esimerkkejä sisällöistä:

Myynnin Rockstara™

Materon Myynnin Rockstara™ -konsepti sisältää keynote-puheen ja puolen päivän workshopin. Herättelevässä kokonaisuudessa asetetaan asiantuntijamyyjä artistin asemaan, laitetaan ohjelmisto kuntoon ja polkaistaan kiertue käyntiin. Osallistujat saavat työkalut ja oivallukset oman brändinsä rakentamiseen ja toteutukseen.

Tunnetta brändiin™

Työpajassa tutustutaan Materon kehittämään Brändikolmio-työkaluun, jonka avulla voidaan luoda selkeä, kiteytetty ja ymmärrettävä kehys joko oman henkilökohtaisen tai yrityksen brändin ympärille. Työpaja pohjautuu alustukselle, fasilitoidulle keskustelulle ja pienryhmätehtäville. Koulutusta on toteutettu mm. Marketing Finlandin kanssa.

Coachaus ja valmennukset

Matero valmentaa myyjiä, markkinoijia, artisteja ja muita luovan alan tekijöitä. Valmennukset ovat joko kahdenkeskisiä sparraussessioita tai ryhmävalmennuksia organisaatioille, jotka haluavat lisätä luovuutta ja hankkia uusia työkaluja omien sisäisten innovaatioprosessien parantamiseksi.

Puhujan aiheita

Matero on innostava ja oivalluttava puhuja, joka käyttää työkaluina tarinankerrontaa, vertauskuvia, osallistamista, omakohtaisia esimerkkejä sekä keikoilla hyväksi havaittuja keinoja puhutella yleisöä. Petri puhuu mukaansatempaavasti viereisen palstan otsikoista sekä alla olevista teemoista:

  • Artistien, musiikin ja viihteen markkinointi
  • Brändit
  • Luovuus
  • Persoonallinen ja aito erilaistuminen
  • Strategian ja valintojen merkitys liiketoiminnassa
  • Tunteet ja teot markkinoinnissa

Pyydä tarjous

* Pakollinen kenttä