Puhujan aiheita

Tulevaisuuden trendit, asiakaskokemus ja käyttäytymisen muotoilu ovat Kaitsun intohimon kohteita, joten ne näkyvät hänen innostavissa luennoissa AHAA-elämyksinä kuulijoille.

- Käyttäytymisen ja palveluiden muotoilu
- Digitaalinen alustatalous ja asiointiprosessin optimointi
- Yhteisöllisyyden rakentaminen

  • Asiakaskokemus vs, henkilöstökokemus
  • Asiakasymmärrys
  • Digitaalinen alustatalous
  • Inhimillinen kokemus ja tunteiden johtaminen
  • Palveluliiketoiminnan kehittäminen ja mittaaminen
  • Tulevaisuuden trendit ja hiljaiset signaalit

Palkkiot

Luento Suomessa: alk. 2400€ + alv + matkat

Hyväntekeväisyys

Hyväntekeväisyyskohde: 

Kai Virtanen päättää hyväntekeväisyyskohteen joulukuussa 2019.

Lue lisää ›

Kai Virtanen

Asiakaskokemuksen kehittämisen ja käyttäytymisen muotoilun edelläkävijä.

Kai Virtanen on Roger Studion toimitusjohtaja ja useiden suomalaisten pörssiyhtiöiden sekä hallituksien että johtoryhmien neuvonantaja.

Roger Studion toimitusjohtajana hän ohjaa asiakkaitaan arjessa kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen johtamisessa yli organisaatio- ja maarajojen. Asiakaskokemus on jokaisella yrityksellä omanlainen ja yhdessä löydämme asiakkaiden kanssa arvoketjun edelläkävijöille asiakaskokemuksen oman DNA:n.

Kai Virtanen on innostava tutkimusmatkailija

Kansainvälisessä ympäristössä Kaitsu tutkimusmatkailee asiakkaiden johtoryhmien kanssa säännönmukaisesti USA:n markkinoilla tutustumassa tulevaisuuden trendeihin kuluttajaliiketoiminnassa, digitaalisen alustatalouden muutossuuntiin ja käyttäytymisen muotoiluun uutena asiakaskokemuksen kehittämisen kilpailuetuna.

Hänen yhteistyökumppaneitaan maailmalla ovat mm. Retail Design Institute, Royal Society of Arts ja Amazon. Lataa makupalana uusin tutkimuskooste New Yorkista oheisen linkin kautta: ”Kaupan arvoketjun trendit 2019”.

Asiakkaiden keskeisiä kysymyksiä Kai Virtaselle ovat: Kuinka rakennan edelläkävijän palveluliiketoiminnan tulevaisuudessa? Kuinka kehitän systemaattisesti asiakaskokemuksen, jonka avulla olen asiakkailleni itsestäänselvä valinta? Millaisen yhteisön voimme rakentaa liiketoimintani ympärille? Entäpä sinun kysymykset, kerromme mielellämme lisää ja Kaitsu luo elämyksellisen luennon johtoryhmällesi jo kevään aikana.

Puhujan aiheita

Tulevaisuuden trendit, asiakaskokemus ja käyttäytymisen muotoilu ovat Kaitsun intohimon kohteita, joten ne näkyvät hänen innostavissa luennoissa AHAA-elämyksinä kuulijoille.

- Käyttäytymisen ja palveluiden muotoilu
- Digitaalinen alustatalous ja asiointiprosessin optimointi
- Yhteisöllisyyden rakentaminen

  • Asiakaskokemus vs, henkilöstökokemus
  • Asiakasymmärrys
  • Digitaalinen alustatalous
  • Inhimillinen kokemus ja tunteiden johtaminen
  • Palveluliiketoiminnan kehittäminen ja mittaaminen
  • Tulevaisuuden trendit ja hiljaiset signaalit

Palkkiot

Luento Suomessa: alk. 2400€ + alv + matkat

Pyydä tarjous

* Pakollinen kenttä