Puhujan aiheita

Reni on ollut koko uransa tekemässä organisaatioiden kehittämistä ja digitaalista transformaatiota Hänellä on vahvaa johtamis- ja teknologiaosaamista, joka näkyy innostavina puheenvuoroina esimerkiksi johtamisen ja organisaatioiden kehittämisestä ja tulevaisuudesta, digitalisaation hyödyntämisestä ja sen vaikutuksesta organisaatioihin sekä digistrategioista.

  • Digitalisaatio
  • Johtaminen
  • Ketterä kehitys
  • Ketteryys liiketoiminnan kehittämisessä, myynnissä, markkinoinnissa ja asiakaspalvelussa
  • Tulevaisuus

Reni Waegelein

Organisaatioiden kehittäjä, kokenut muutoksentekijä, digitalisaation asiantuntija ja strateginen kehittäjä

Reni Waegelein on kokenut IT- ja digijohtaja, joka tietää, että teknologiaa tärkeämpää ovat ihmiset ja ihmisten välinen toiminta.

Reni toimii tällä hetkellä johdon konsulttina Talent Base Oy:ssä sekä City Digital Oy:n hallituksen puheenjohtajana. Tätä ennen hän on toiminut mm. Veikkauksen CIO:na ja hän on ollut mukana perustamassa tulevaisuuden organisaatiomalleja edistävää Teal Suomi yhteisöä.

Kahdenkymmenen vuoden uralle mahtuu sekä onnistumisia että epäonnistumisia niin esimiestyöstä kuin organisaatioiden ja digitaalisten palveluiden kehittämisestä. Hän on edelleen ainoa suomalainen CIO, joka on onnistunut kasvattamaan yrityksen verkkokaupan vuotuisen myynnin yli miljardin euron rajapyykin.

Vaikka hänen taustansa on tekniikassa, hän uskoo, että ihmiset tulevat ennen tekniikkaa.

Luentoaiheita ovat mm.

Johtamisen ja johtajuuden tulevaisuus – hierarkioista itseohjautuvuuteen

Digitalisaatio ja digitaalinen liiketoiminta

Ketterä organisaatio ja sen johtaminen

Ketterä kehitys

Ketteryys liiketoiminnan kehittämisessä, myynnissä, markkinoinnissa ja asiakaspalvelussa

Puhujan aiheita

Reni on ollut koko uransa tekemässä organisaatioiden kehittämistä ja digitaalista transformaatiota Hänellä on vahvaa johtamis- ja teknologiaosaamista, joka näkyy innostavina puheenvuoroina esimerkiksi johtamisen ja organisaatioiden kehittämisestä ja tulevaisuudesta, digitalisaation hyödyntämisestä ja sen vaikutuksesta organisaatioihin sekä digistrategioista.

  • Digitalisaatio
  • Johtaminen
  • Ketterä kehitys
  • Ketteryys liiketoiminnan kehittämisessä, myynnissä, markkinoinnissa ja asiakaspalvelussa
  • Tulevaisuus

Pyydä tarjous

* Pakollinen kenttä