
Puhujan aiheita
Katrin pääteemat näet alta ja esimerkkiotsikot viereiseltä palstalta:
- Asiakaslähtöinen kehittäminen ja muutos
- Asiakaslähtöisyys voittajastrategiana
- Asiakaspolun kuvaaminen ja johtaminen
- Muutosjohtamisen sudenkuopat
- Strategiasta toteutukseen: miten valjastaa työntekijät ja esihenkilöt yhteiselle agendalle
- Strateginen asiakaskokemus
- Strateginen työntekijäkokemus
- Tehokkaan jalkauttamisen taika: korkeiden tavoitteiden rooli lopputuloksessa
- Yhteistyön merkitys muutosjohtamisessa
Palkkiot
Puheenvuorot ja koulutukset: Pyydä tarjousKatri Mustonen
Strategisen asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen johtaminen muutoksessa Pyydä tarjous ›Katri Mustonen on filosofian tohtori, joka on väitöskirjassaan tutkinut terveydenhuollon muutosten vaikutuksia organisaatioissa ja toteuttanut terveydenhuollon kehittämistä useissa eri organisaatioissa yli 15 vuoden ajan. Katri on kehitysoptimistinen terveydenhuollon johtaja, valmentaja ja tutkija. Nykyisin Katri konsultoi yrityksiä strategisissa asiakaslähtöisessä muutoksessa.
Työuransa alussa Katri työskenteli 5 vuoden ajan lasten teho-osastoilla sairaanhoitajana, joten hän tuntee sekä käytännön että hallinnon näkökulman hyvin.
Katri Mustonen on toteuttanut muutoksia suurissa organisaatioissa, kuten implementoinut lean-transformaation, pilotoinut palvelumuotoilua ja johtanut sekä kehittämistä että palvelutoimintaa niin pienten kuin suurten tiimien esihenkilönä. Katrilla on monipuolinen osaaminen strategisessa suunnittelussa, muutosjohtamisessa, kehittämisen johtamisessa sekä toteuttamisessa. Katri Mustosen vahvuutena on inspiroivat puheet, jotka herättävät motivaation muutoksiin ja esittävät aloituksen paikkoja. Hän on implementoinut kehittämistä useilla eri tasoilla, ja ymmärtää, miten jalkautus toimii ja miten ohittaa yleisimmät vastoinkäymiset.
Katri pyrkii nostamaan asiakaslähtöisyyden kehittämisen keskiöön sekä edistämään yhteistyötä organisaation eri toimintojen kanssa, jotta palvelu ja prosessi virtaa mahdollisimman sujuvasti. Hän korostaa, että työntekijälähtöisyys on tärkeä tavoite, ja sitä tulee entisestään kehittää asiakaskokemuksen tavoitteiden kanssa päivittäisessä toiminnassa, jotta parannetaan jatkuvasti asiakkaan kokemusta ja näin kiritetään lopputulosta.
Katri Mustonen on puhunut sekä Suomessa että ulkomailla, mm. Portugalissa ja Ranskassa tieteellisissä konferensseissa. Puheen tavoitteena Katrin mielestä on kuulijan motivaation sytyttäminen käytännön kokemuksilla ja lisäarvon tuominen akateemisesti todennetulla tiedolla.
Tavoitteena on inspiroitua ja rohkaistua kehittymään jatkuvasti, tätä muutosta Katri tukee puheenvuoroillaan!
Katri Mustosen puheenvuorojen esimerkkiaiheita
- Työyhteisön tyytyväisyyden johtaminen strategian avulla: asiakaslähtöisesti ja työntekijöiden kanssa suunnitellen
- Tehokkaan jalkauttamisen taika: korkeiden tavoitteiden rooli lopputuloksessa
- Osa-optimoinnin välttäminen ja korjaaminen
- Strategiasta toteutukseen: miten valjastaa työntekijät ja esihenkilöt yhteiselle agendalle
- Muutosjohtamisen 5 sudenkuoppaa
- Muutosjohtamisessa yhteistyön merkitys kasvaa
- Tiedolla johtaminen ja sen visualisointi tavoitteen polttoaineeksi
- Asiakaslähtöisyys voittajastrategiana
- Asiakaspolun kuvaaminen ja johtaminen sujuvammaksi
- Lean- ja palvelumuotoilumenetelmät käytännön toteutuksena
- Prosessin pullonkaulojen virtauksen johtaminen paremmaksi yhteistyössä