Puhujan aiheita

Katrin pääteemat näet alta ja esimerkkiotsikot viereiseltä palstalta:

  • Asiakaslähtöinen kehittäminen ja muutos
  • Asiakaslähtöisyys voittajastrategiana
  • Asiakaspolun kuvaaminen ja johtaminen
  • Muutosjohtamisen sudenkuopat
  • Strategiasta toteutukseen: miten valjastaa työntekijät ja esihenkilöt yhteiselle agendalle
  • Strateginen asiakaskokemus
  • Strateginen työntekijäkokemus
  • Tehokkaan jalkauttamisen taika: korkeiden tavoitteiden rooli lopputuloksessa
  • Yhteistyön merkitys muutosjohtamisessa

Palkkiot

Puheenvuorot ja koulutukset: Pyydä tarjous

Katri Mustonen

Strategisen asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen johtaminen muutoksessa Pyydä tarjous ›
Lue lisää ›

Puhujan aiheita

Katrin pääteemat näet alta ja esimerkkiotsikot viereiseltä palstalta:

  • Asiakaslähtöinen kehittäminen ja muutos
  • Asiakaslähtöisyys voittajastrategiana
  • Asiakaspolun kuvaaminen ja johtaminen
  • Muutosjohtamisen sudenkuopat
  • Strategiasta toteutukseen: miten valjastaa työntekijät ja esihenkilöt yhteiselle agendalle
  • Strateginen asiakaskokemus
  • Strateginen työntekijäkokemus
  • Tehokkaan jalkauttamisen taika: korkeiden tavoitteiden rooli lopputuloksessa
  • Yhteistyön merkitys muutosjohtamisessa

Palkkiot

Puheenvuorot ja koulutukset: Pyydä tarjous

Pyydä tarjous

* Pakollinen kenttä