Puhujan aiheita

Joshua Moorrees (KTM) on inspiroija ja muutosjohtaja, jonka puhe- ja valmennuskeikat inspiroivat kuulijoita, mutta ovat samalla myös äärimmäisen konkreettisia ja niiden anti on helppo viedä käytäntöön.

  • Digitaalinen transformaatio
  • Henkilöbrändäys
  • Johtoryhmätyöskentely
  • Muutosjohtaminen
  • Start up & Kasvu

Joshua Moorrees

Inspiroija & muutosjohtaja – Muutoksen, johtamisen ja johtoryhmätyöskentelyn, sekä myynnin ja myynninjohtamisen ammattilainen

Joshua Moorrees on nykyään Tablebed:in toimitusjohtaja. Ennen Tablebedin pestiä Joshua toimi maailman suurimman henkilöstöpalveluyritys Adecco Groupin Suomen maayhtiön muutosjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Uransa eri vaiheissa hän on sparrannut muutoksen, johtamisen, esimiestyön, myynnin ja myynnin johtamisen parissa sekä globaaleja pörssiyrityksiä että pk-yritysten johtoryhmiä, esimiehiä ja asiantuntijoita yksityisellä ja julkisella sektorilla.

Esimerkkejä aiheista. Saatavina yksittäisinä puheenvuoroina ja osallistavina pidempinä valmennuksina.

  • Miten menestyä muutoksessa – kuinka tulla valituksi 700 työnhakijan joukosta unelmien työhön 8000 euron kuukausipalkalla?

Inspiraatiota henkilökohtaiseen muutokseen. Miten menestyä, kun kilpailu kiristyy ja jokaiseen työpaikkaan on jopa satoja päteviä hakijoita. Konkreettisia neuvoja oman työmarkkina-arvon ja henkilöbrändin kasvattamiseen. Kuinka menestytään työelämän huippu-urheilussa. Kokonaisuus sopii osallistujille opiskelijoista liike-elämän huipulle.

  • Muutosjohtamisen 5T – muutos arjen tekemiseksi!

Mikään ei muutu, jos mikään ei muutu. Muutos onnistuu, kun se tehdään todellisuudesta; ei täydellisyydestä käsin. Konkreettisia esimerkkejä siitä, kuinka intohimoinen ja haastava tavoite muutetaan arjen tekemiseksi, jolla haluttu tahtotila saavutetaan. Sopii erityisesti johtamisen ja esimiestyön kehittämiseen muutoksessa.

  • Johtoryhmätyöskentelyn yleisimmät pullonkaulat – johtoryhmä vai ryhmä johtajia?

Johtoryhmille. On aika nostaa johtoryhmätyöskentely uudelle tasolle. Osallistujat joutuvat kohtaamaan todellisuuden siitä, kuinka toimivaa oma johtoryhmätyöskentely oikeasti on ja onko kasassa johtoryhmä vai ryhmä johtajia. Konkreettisia esimerkkejä johtoryhmien yleisimmistä pullonkauloista ja kuinka välttää ne.

  • Inhosta inspirointiin

Kokonaisuus esimiestyön kehittämisen tueksi. Puuttuuko esimiestyöltä yhteiset pelisäännöt, onko johtaminen epäyhtenäistä, onko esimiesten rooli epäselvä, vai puuttuuko esimiehiltä osaamista ja halua johtaa ihmisiä?  Tällaisessa tilanteessa organisaatiossa vallitsee inho (keski)johtoa kohtaan. Kokonaisuus tarjoaa täsmälääkkeitä v***tuksen sammuttamisen ja vinkkejä inspiroijaksi kasvamiseen.

  • 25 miljoonan euron kasvun resepti

Myyntijohtajille ja myyjille, joilla henkilökohtaisena tavoitteena on myynnin voimakas kasvu. Kokonaisuudessa käydään läpi myynnin ja myynninjohtamisen yleisimmät pullonkaulat, sekä kuinka välttää ne. Lisäksi käydään läpi konkreettinen case-esimerkki 25 miljoonan euron liikevaihdon kasvun luomisesta.

Mahdoton menestys – kuinka johtaa onnistuneesti IT-transformaatiota?

Jopa 90 % ERP-hankkeista epäonnistuu. Järjestelmäuudistuksissa on yleensä lopulta kyse aina enemmän kulttuurimuutoksesta kuin IT-hankkeesta. Mitä pitää huomioida yrityksen, toimittajan ja asiakkaiden näkökulmasta, että haluttu muutos onnistuu ja projekti saadaan maaliin. Sisältää tositarinan 100 % CRM-järjestelmän käytöstä.

”Joshuan ihmistuntemus ja kyky havaita tilannetta, sekä ihmisiä on ainutlaatuinen. Valtava määrä teoriatietoa, jonka pohjalta pystyy poimimaan ”kirjastosta” sopivan esimerkin tilanteeseen kuin tilanteeseen. Teräviä havaintoja ja 100 prosenttista läsnäoloa.”

Toimitusjohtaja, Salli Kortelainen, Meidän IT ja talous Oy

”Joshuan tarinankerronta on erinomaista ja yllättävää. Kuulijan näkökulmasta tarinoiden kautta tulevat opetukset ja esimerkit jäävät mieleen.”

Henkilöstöjohtaja, Titta Saksa, Meidän IT ja talous Oy

Puhujan aiheita

Joshua Moorrees (KTM) on inspiroija ja muutosjohtaja, jonka puhe- ja valmennuskeikat inspiroivat kuulijoita, mutta ovat samalla myös äärimmäisen konkreettisia ja niiden anti on helppo viedä käytäntöön.

  • Digitaalinen transformaatio
  • Henkilöbrändäys
  • Johtoryhmätyöskentely
  • Muutosjohtaminen
  • Start up & Kasvu

Pyydä tarjous

* Pakollinen kenttä