Puhujan aiheita

Hennä vetää räväkän inspiroivia luentoja ja osallistavia työpajoja alla näkyvistä aihepiireistä. Varaa suosittu ja innostava Henna puhumaan tai kouluttamaan.

  • Asiakaskokemuksen roadmap
  • Etäjohtaminen
  • Osaamisen ennakointi
  • Strateginen asiakaskokemus
  • Strateginen työntekijäkokemus
  • Tulevaisuudenkestävän ja ennakoivan asiakaskokemuksen johtaminen
  • Työpäiväkokemus muutosjohtamisen työkaluna
  • Webinaarit ja verkkokoulutukset

Hyväntekeväisyys

Hyväntekeväisyyskohde: Henna Ojala lahjoittaa jokaisesta Puhujatorin kautta välitetystä keikasta 20€ hyväntekeväisyyteen.

Lue lisää ›

Henna Ojala

Strategisen asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen johtamisen edelläkävijä Pyydä tarjous ›
Lue lisää ›

Puhujan aiheita

Hennä vetää räväkän inspiroivia luentoja ja osallistavia työpajoja alla näkyvistä aihepiireistä. Varaa suosittu ja innostava Henna puhumaan tai kouluttamaan.

  • Asiakaskokemuksen roadmap
  • Etäjohtaminen
  • Osaamisen ennakointi
  • Strateginen asiakaskokemus
  • Strateginen työntekijäkokemus
  • Tulevaisuudenkestävän ja ennakoivan asiakaskokemuksen johtaminen
  • Työpäiväkokemus muutosjohtamisen työkaluna
  • Webinaarit ja verkkokoulutukset

Pyydä tarjous

* Pakollinen kenttä